Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Argues that well-planned and well-executed advertising campaigns can and should have an immediate impact on sales. This book features numerous examples from ad campaigns. It demonstrates that the strongest ad campaigns can triple sales, while the weakest campaigns can actually cause sales to fall by more than 50 percent.
Advertising --- Sales promotion --- Marketing --- Selling --- Reclame --- Reclame-effecten --- Reclamecampagne --- Effectiviteit --- Verkoop --- Reclame-effectiviteit
Choose an application
Dit boek geeft de leraar handreikingen om leerlingen te helpen zich bewust te worden van vele vormen van reclame, groepsdruk, beïnvloeding en verleiding en daarmee om te gaan. Het is niet de bedoeling dat ze elke reclame of beïnvloeding categorisch afwijzen, wel dat ze die leren herkennen en bewuste keuzen waar ze wel of niet op ingaan. Aan de orde komt hoe kinderen keuzen maken, rol van de commercie in het leven van kinderen en de verschillende manieren waarop kind en groep invloed op elkaar hebben. Er worden suggesties gegeven hoe de school kinderen weerbaar kan maken tegen commercie en groepsdruk. Het tweede deel van dit boek bevat lessen voor de verschillende "bouwgroepen" en een opzet voor een ouderavond.
kleuteronderwijs --- Didactics of social education --- Didactics of primary education --- socio-emotionele opvoeding --- 369.4 --- 471.44 --- Kiezen (werkwoord) --- Reclame --- Sociaal-emotionele opvoeding --- 478.3 --- Basisonderwijs --- Beïnvloeding --- Consumentenopvoeding --- Groepsdynamica --- Handboek/cursus --- Kiezen --- Lager onderwijs --- Sociale opvoeding --- Sociale vaardigheden --- 416.23 --- 478.4 --- consumptie --- groepsdynamica --- kinderen (ler) --- kinderen en reclame --- kinderpsychologie (ler) --- reclame --- verleiding (ler) --- 478.8 --- Kinderen --- Sociale druk --- Reclame ; algemeen --- Sociale en emotionele opvoeding --- Kleuteronderwijs --- Groepsdynamiek --- Keuze
Choose an application
Kinderen worden op jonge leeftijd geconfronteerd met én aangesproken door merkproducten en reclame. Dit boek is in de eerste plaats geschreven voor iedereen die met kidscommunicatie te maken heeft: adverteerders, reclamebureaus, media-adviseurs, de culturele en wetenschappelijke dienstensector. Maar ook voor ouders, leerkrachten en opvoeders is het interessant om de mechanismen achter deze communicatie te ontdekken. In 4 hoofdstukken overlopen we de consumensjes van nu, de evolutie van mensje tot consumensje, hun ouders, het veroveren van deze consumensjes. Elk hoofdstuk wordt afgesloten met tips. In het laatste deel komen een aantal cases en keuzes aan bod. Enkele voorbeelden: "Vriend van het regenwoud - reclame én scholenactie" en handelt over bananen, Bozar Family - multi-inzetbaar icoon, Oona voor UnicefKIDS - ludieke spreekbuis.
Consumentengedrag --- Kinderen en reclame. --- Marketing --- Jeugd. --- Advertising. Public relations --- Age group sociology --- consumentenmarketing --- reclame --- kinderen --- mediaplanning --- Consumer behavior --- communicatiestrategie --- Mass communications --- #PBIB:+115.10 --- #SBIB:309H2821 --- #SBIB:309H402 --- #KVHA:Marketing; kinderen --- #KVHB:Marketing --- 301.185.1 --- 658.81 --- 659 --- 659.3 --- 433 --- 478.3 --- 658.89 --- 659.1 --- Consumentenopvoeding --- Kinderen --- Marketingcommunicatie --- Reclame --- E100198.jpg --- Kinderen en reclame --- 369.1 --- 369.4 --- 658.8 --- Communicatie --- consumentengedrag --- marketingcommunicatie --- massacommunicatie --- Cultuur : Algemeen --- Reclameboodschap: functies, genres, taalgebruik historiek --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, . --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- Reclame. Public relations --- Massacommunicatie --- Opvoeding in de praktijk --- In- en verkoopsorganisatie en -techniek --- Marketing - Marktonderzoek - Marktanalyse --- bedrijfseconomie, reclame, algemeen --- marketing, verkoop, distributie --- Media en publiekgroepen: gebruik van de boodschap, effecten van de media, --- Audiovisuele vorming --- Kinderen en jeugd --- Doelgroepenreclame --- Trends --- Provincie West-Vlaanderen --- Reclame ; invloed op kinderen --- Kind --- Jeugd --- Media --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Trend --- Financiewezen --- Jongere
Choose an application
Consumer behavior --- Advertising --- Consommateurs --- Publicité --- Psychological aspects --- Comportement --- Aspect psychologique. --- Consumer behavior. --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H252 --- consumentengedrag --- merken --- reclame --- reclame, effectiviteit --- reclamepsychologie --- Behavior, Consumer --- Buyer behavior --- Decision making, Consumer --- Human behavior --- Consumer profiling --- Market surveys --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Externe communicatie (incl. public relations) --- BUSINESS & ECONOMICS --- Consumer Behavior --- Commerce --- Business & Economics --- Marketing & Sales --- Marketing --- Psychological aspects. --- Attitudes. --- Attitude (psychologie) --- Publicité. --- Marketing. --- Attitude. --- Advertising - Psychological aspects --- Consommateurs - Comportement --- Publicité - Aspect psychologique.
Choose an application
English language --- Music trade --- Muziek --- Muziekindustrie --- Dutch --- Woordenboeken. --- Music --- Mass communications --- Belgium --- Handbooks, manuals, etc. --- Sound recording industry --- Dictionaries --- 78.77.8 --- 78.03 --- Woordenboeken --- Cultuur --- Industrie --- Vaktaal --- Academic collection --- #SBIB:309H140 --- #SBIB:309H01 --- muziek --- Populaire muziek: algemene werken --- Communicatiewetenschap: encyclopedieën, woordenboeken, naslagwerken, bibliografieën --- Woordenboek --- Vakjargon --- Toerisme --- Voorlichting --- Reclame --- Spionage --- Communicatietheorie
Choose an application
Dit boek is bedoeld voor al wie in zijn organisatie met die opdracht belast is, als voltijds, deeltijds of vrijwillig persattaché, woordvoerder, pr-medewerker of hoe de functie ook genoemd wordt. En voor al wie vandaag nog studeert, maar de ambitie heeft deze functie in de toekomst te gaan vervullen. Koen Van den Broeck was persattaché bij Amnesty International Vlaanderen, Artsen Zonder Grenzen en Handicap International. Sinds 2001 staat hij met zijn adviesbureau EthiCom talrijke organisaties bij in het uitbouwen van hun persrelaties. Hij geeft ook regelmatig seminaries bij o.a. Belga
Mediagebruik. --- Persberichten. --- Perscontacten. --- persconferenties --- perscontacten --- marketingcommunicatie --- persvoorlichting --- PR (public relations) --- Mass communications --- 82.08 --- 07 --- 165.212 communicatie --- 63 landbouw --- 695 Communicatie --- communicatie --- pers --- public relations --- 091 --- journalistiek --- Persberichten --- S20090836.JPG --- advertenties --- reclame --- 82.08 Literaire activiteiten. Literaire technieken --- Literaire activiteiten. Literaire technieken --- Pers. Journalistiek --- 659 --- 007 --- Mediarelaties --- Media --- Perswezen --- Woordvoerders --- Journalistiek --- Massacommunicatie --- Public relations --- Pers --- Mediarelatie --- Woordvoerder --- Persbericht --- Reizen --- Ziekte --- Vliegen (werkwoord)
Choose an application
Startactiviteit: onze klas wordt een minibedrijf - Op zoek naar het gat in de markt - De productie voorbereiden - De productie opstarten - Reclame maken - De verkoop voorbereiden:de prijs bepalen - Producten verkopen en de winst berekenen - Bezoek een bedrijf in je buurt - Bedrijven in België en in de wereld - Arbeid in de wereld: wat loopt er fout? - Nabespreking.
371.67 --- 373.3 --- lager onderwijs --- leerboeken --- wereldoriëntatie --- 476.1 --- schoolboeken --- Arbeid --- Economie --- Lager onderwijs --- Ondernemingen --- Productie --- Reclame --- Schoolboeken --- Wereldoriëntatie --- 3e graad l.o --- Handboek/cursus --- handboek --- handel --- industrie --- reclame --- werken --- 476 WERELDORIENTATIE O.N --- derde graad --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs --- 476 --- 476.11 --- Wereldoriëntatie; ba.o --- Wereldoriëntatie: handboek lagere school --- Wereloriëntatie: handboek lagere school --- #BSCH: vak: WO - wereldoriëntatie --- 371.67 Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Leerboeken. Wetenschappelijk instrumentarium. Cartografische hulpmiddelen --- Lager en basisonderwijs --- didactiek basisonderwijs - wereldoriëntatie --- Wereldoriëntatie; algemeen --- Schoolbooks - Didactic material --- 5e leerjaar lager onderwijs --- 6e leerjaar lager onderwijs --- Handel --- Industrie --- Aardrijkskunde --- Mini-ondernemingen --- Didactics of social education --- Didactics of primary education --- economie --- arbeid --- WO (wereldoriëntatie) --- Arbeid (werken) --- Voorlichting --- Spionage --- Communicatietheorie --- Mini-onderneming --- Basisonderwijs. --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen --- Wereldoriëntatie ; basisonderwijs ; leermiddelen
Choose an application
Dit informatieve boek biedt weetjes over het thema "Boeken" en maakt het mogelijk de woordenschat van de lezer te vergroten; de cd bevat luisterfragmenten.
genre-thema"">
Choose an application
Graphic arts --- Commercial art --- History. --- 766(091) --- Grafische vormgeving ; geschiedenis --- Grafische vormgeving ; reclame ; affiches ; geschiedenis --- Typografie --- 655.262 --- 766 --- 769.91 --- 655.26 --- affiches --- grafische vormgeving --- geschiedenis --- Kunst --- Grafische kunst --- Gebruiksgrafiek ; geschiedenis --- Boekdesign--algemeen --- Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek --- Prentenverzamelingen: affiches; posters; uithangborden --- grafische vormgeving, typografie --- 769.91 Prentenverzamelingen: affiches; posters; uithangborden --- 766 Toegepaste grafische kunsten. Gebruiksgrafiek: Commerciële grafiek --- departement Beeldende Kunst 08 --- grafisch design --- graphic design --- graphic arts
Choose an application
Welke invloed heeft mediageweld op de jeugd? "Mediageweld en kinderen" geeft een genuanceerd en concreet antwoord op die vraag. De confrontatie met mediageweld brengt risico's voor kinderen en jongeren met zich mee, maar die risico's zijn afhankelijk van het kind, de omstandigheden en het type mediageweld. Peter Nikken geeft een toegankelijk overzicht van het internationale onderzoek naar jeugd, geweld en media in de afgelopen tien jaar. De auteur behandelt het geweld op televisie en in films en gaat in op de mogelijke effecten van gewelddadige games en het geweld in het nieuws of op internet.
mediakritiek --- Age group sociology --- games --- ontwikkelingspsychologie --- kinderen --- beïnvloeding --- agressie --- televisiegeweld --- Mass communications --- 663 Jeugd --- 690 Media, mediarecht --- geweld --- jeugd --- media --- 433.5 --- Geweld --- Geweld en televisie --- Media(Communicatiemedia) --- geweld en televisie --- opvoeding --- Geweld op televisie --- Jongeren --- Kinderen --- Media --- Mediaopvoeding --- 379.823 --- Leefwereld --- Ouders --- Reclame --- Televisie --- Geweld : kinderen --- S2007796.JPG --- Audiovisuele opvoeding --- 301.15 --- 384 --- Sociologie van de leeftijdsgroepen --- Massacommunicatie --- Televisiegeweld --- Audiovisuele vorming --- Geweld en media --- Kinderen en media --- Kind --- Jeugd --- Ontwikkelingsstoornis --- Fysiotherapie --- Onderzoek
Listing 1 - 10 of 16 | << page >> |
Sort by
|