Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by
When ads work : new proof that advertising triggers sales
Author:
ISBN: 0765617382 0765617390 1317452119 1315698196 9786610912827 1280912820 0765621711 1317452127 9780765621719 9780765617385 9780765617392 9781317452119 9781315698199 9781317452102 Year: 2007 Publisher: New York M.E. Sharpe

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Argues that well-planned and well-executed advertising campaigns can and should have an immediate impact on sales. This book features numerous examples from ad campaigns. It demonstrates that the strongest ad campaigns can triple sales, while the weakest campaigns can actually cause sales to fall by more than 50 percent.


Book
Kinderen en... keuzen maken : over het omgaan met sociale druk, reclame, beïnvloeding en verleiding
Author:
ISBN: 9789057881848 Year: 2007 Publisher: Amersfoort Kwintessens

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek geeft de leraar handreikingen om leerlingen te helpen zich bewust te worden van vele vormen van reclame, groepsdruk, beïnvloeding en verleiding en daarmee om te gaan. Het is niet de bedoeling dat ze elke reclame of beïnvloeding categorisch afwijzen, wel dat ze die leren herkennen en bewuste keuzen waar ze wel of niet op ingaan. Aan de orde komt hoe kinderen keuzen maken, rol van de commercie in het leven van kinderen en de verschillende manieren waarop kind en groep invloed op elkaar hebben. Er worden suggesties gegeven hoe de school kinderen weerbaar kan maken tegen commercie en groepsdruk. Het tweede deel van dit boek bevat lessen voor de verschillende "bouwgroepen" en een opzet voor een ouderavond.


Book
Consumensjes : over kinderen, reclame en communicatie
Author:
ISBN: 9789020969375 Year: 2007 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Kinderen worden op jonge leeftijd geconfronteerd met én aangesproken door merkproducten en reclame. Dit boek is in de eerste plaats geschreven voor iedereen die met kidscommunicatie te maken heeft: adverteerders, reclamebureaus, media-adviseurs, de culturele en wetenschappelijke dienstensector. Maar ook voor ouders, leerkrachten en opvoeders is het interessant om de mechanismen achter deze communicatie te ontdekken. In 4 hoofdstukken overlopen we de consumensjes van nu, de evolutie van mensje tot consumensje, hun ouders, het veroveren van deze consumensjes. Elk hoofdstuk wordt afgesloten met tips. In het laatste deel komen een aantal cases en keuzes aan bod. Enkele voorbeelden: "Vriend van het regenwoud - reclame én scholenactie" en handelt over bananen, Bozar Family - multi-inzetbaar icoon, Oona voor UnicefKIDS - ludieke spreekbuis.


Book
Lexicon van de muziekindustrie : werking en vaktermen
Authors: ---
ISBN: 9789033465055 Year: 2007 Publisher: Leuven Acco


Book
De persattaché is een boer : opzetten en onderhouden van persrelaties
Author:
ISBN: 9789030188957 Year: 2007 Publisher: Mechelen Wolters Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek is bedoeld voor al wie in zijn organisatie met die opdracht belast is, als voltijds, deeltijds of vrijwillig persattaché, woordvoerder, pr-medewerker of hoe de functie ook genoemd wordt. En voor al wie vandaag nog studeert, maar de ambitie heeft deze functie in de toekomst te gaan vervullen. Koen Van den Broeck was persattaché bij Amnesty International Vlaanderen, Artsen Zonder Grenzen en Handicap International. Sinds 2001 staat hij met zijn adviesbureau EthiCom talrijke organisaties bij in het uitbouwen van hun persrelaties. Hij geeft ook regelmatig seminaries bij o.a. Belga


Book
Wereldkuren : minibedrijf : werkboek : wereldoriëntatie voor de derde graad
Authors: --- --- ---
ISBN: 9789030125525 9030113448 9030119187 9030113898 903011391X Year: 2007 Publisher: Deurne Wolters Plantyn

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Startactiviteit: onze klas wordt een minibedrijf - Op zoek naar het gat in de markt - De productie voorbereiden - De productie opstarten - Reclame maken - De verkoop voorbereiden:de prijs bepalen - Producten verkopen en de winst berekenen - Bezoek een bedrijf in je buurt - Bedrijven in België en in de wereld - Arbeid in de wereld: wat loopt er fout? - Nabespreking.


Book
Schatzoekers : boeken : op bezoek in een boek
Authors: ---
ISBN: 9789027663498 Year: 2007 Volume: *4 Publisher: Tilburg Zwijsen

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit informatieve boek biedt weetjes over het thema "Boeken" en maakt het mogelijk de woordenschat van de lezer te vergroten; de cd bevat luisterfragmenten.


Book
Mediageweld en kinderen
Author:
ISBN: 9789066658868 Year: 2007 Publisher: Amsterdam SWP

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Welke invloed heeft mediageweld op de jeugd? "Mediageweld en kinderen" geeft een genuanceerd en concreet antwoord op die vraag. De confrontatie met mediageweld brengt risico's voor kinderen en jongeren met zich mee, maar die risico's zijn afhankelijk van het kind, de omstandigheden en het type mediageweld. Peter Nikken geeft een toegankelijk overzicht van het internationale onderzoek naar jeugd, geweld en media in de afgelopen tien jaar. De auteur behandelt het geweld op televisie en in films en gaat in op de mogelijke effecten van gewelddadige games en het geweld in het nieuws of op internet.

Listing 1 - 10 of 16 << page
of 2
>>
Sort by